Teploměr-vlhkoměr - PIRTIJ LUX
                                                    -8%  
Kód produktu: 4751019262687

Teploměr-vlhkoměr - PIRTIJ LUX

559.71 Kč 608.38 Kč
Ceny jsou uvedeny bez poštovného
ks.:
Dodací lhůta
Výrobek může mít mírně odlišný střih nebo barvu než na obrázku.

Teploměr-vlhkoměr

Vertikální termo-vlhkoměr se zaoblenými konci. Mechanický teploměr-vlhkoměr vám umožní snadno sledovat teplotu a vlhkost sauny. Stylový, klasický styl, dokonale zapadne do designu každé sauny.

Termovlhkoměr je hermetický, bezpečný a odolný vůči vysokým teplotám a vlhkosti. Je vyroben ze dřeva, takže je velmi vhodný pro použití v lázních nebo sauně. Při výrobě tohoto teploměru-vlhkoměru bylo bráno v úvahu doporučení, takže rozsah čtení vlhkoměru je 0 - 100% a rozsah teploměru je 120 stupňů.
Jaké údaje by měl zobrazovat teploměr a vlhkoměr, aby byla návštěva parní komory sauny bezpečná?

Když je teplota v sauně kolem 100-110 stupňů, měl by vlhkoměr ukazovat méně než 35% vlhkosti. V parní místnosti, kdy je teplota 60 stupňů, je optimální vlhkost 85%.

Správná instalace termo-vlhkoměru v sauně

Pro co nejpřesnější odečty je vhodné umístit termo-vlhkoměr ve výšce asi 1,6 metru. Optimální je, když je instalován ve vzdálenosti 1,5 - 2 metry od dveří, kamen a oken. Protože zdroje chladu a tepla zaměňují přesnost odečtů.

Doporučené úrovně vnitřní vlhkosti a teploty:

  • ruská sauna. Nejlepší je, když teploměr - vlhkoměr ukazuje cca 75 - 85% vlhkosti a + 60 - 70 stupňů tepla;
  • Turecké lázně (parní). Teploměr-vlhkoměr by měl ukazovat úroveň vlhkosti 95 - 100% a teplotu + 70 - 100 stupňů;
  • Sauna. Optimální je, když teploměr - vlhkoměr ukazuje 25 - 35% vlhkosti a + 100 - 110 stupňů tepla;
  • Umývárna. Teploměr-vlhkoměr musí ukazovat 90 - 100% vlhkost a + 30 - 40 stupňů tepla;
  • Odpočinková místnost. Doporučuje se, aby hodnoty teploměru-vlhkoměru byly 30 - 60% vlhkosti a +20 - 25 stupňů tepla.

Při dodržení správného poměru teploty a vlhkosti budou saunové procedury tělu příjemné a prospěšné.

  • země výroby Lotyšsko
  • Hmotnost 0.4000

Prioritou naší společnosti je dodávat zákazníkům zboží nejvyšší kvality v čase, který jim vyhovuje, na místo, které si sami zvolí.

Zboží zasíláme do všech zemí světa, pokud při výběru doručovací adresy nenajdete zemi nebo město, které potřebujete, kontaktujte nás prosím na e-mail [email protected] nebo volejte na kontaktní tel., cena doručení bude vypočítat individuálně.

Doručení je vždy k dispozici.

Informace o doručení:
Příprava objednávky k odeslání trvá 2–3 pracovní dny od přijetí platby na bankovní účet obchodu. Jakmile bude vaše objednávka připravena, bude předána kurýrovi k doručení.
Dodací lhůta:
Doručení obvykle trvá 8–10 pracovních dnů, ale u větších nebo objemných objednávek může dodací lhůta trvat déle.
Upozorňujeme, že objednávky nejsou zpracovávány, odesílány ani doručovány o víkendech nebo státních svátcích.
Maximální doba dodání by neměla přesáhnout 4–6 týdnů.

Dodací lhůta se počítá od okamžiku vyzvednutí a odeslání objednávky z našeho skladu. Jakmile je objednávka odeslána, klient obdrží e-mailové upozornění se všemi informacemi o sledování jeho objednávky. Dodací podmínky se mohou měnit v závislosti na vzdálenosti místa určení.

Doba dodání na webu je přibližná.

Společnost nenese odpovědnost za případné zpoždění dodávky.

Společnost nezodpovídá za přeskupování elektrikářů nebo stavitelů.

NB! Pokud jste svou objednávku neobdrželi ve výše uvedené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.


Ceny doručení domů

Cena dopravy po celé Evropě se vypočítává podle sazeb stanovených kurýrní službou.

Před doručením zboží Vám kurýr telefonicky sjedná přijatelnou dodací lhůtu (pracovní dny Po-Pá 8:00 - 17:00).

Náklady na doručení nejsou zahrnuty v ceně produktu uvedené v internetovém obchodě.

Cena dopravy bude připočtena k hodnotě nákupního košíku.

 

Sběr zboží

Při přebírání dodaného zboží prosím zkontrolujte stav zásilky (obalu), ujistěte se, že obal není zdeformovaný nebo poškozený. Pokud máte podezření, že byl balík poškozen nebo zdeformován, nepodepisujte dokumenty balíku a vraťte balík kurýrovi. Pokud je balík v pořádku, podepište fakturu (náložný list) nebo jiný dokument o převzetí zásilky. Podepsaný dokument je dokladem, že Vám bylo doručeno objednané zboží.

Při nákupu produktů delších než 2,4 m si může zákazník zajistit vykládku.

Vrácení zboží

U nás zakoupené zboží se snažíme zabalit. Bohužel někdy může dojít k poškození během přepravy. I když nevíte, jestli je něco poškozeno nebo ne, vždy je dobré si doručený balíček vyfotit na svůj smartphone, budete je potřebovat pro případ, že by došlo k poškození obsahu.

Pokud vidíte známky poškození obalu, proveďte následující kroky:

1. Vyfoťte balík a ujistěte se, že je viditelné poškození.

2. Rozbalte svou objednávku a zkontrolujte, zda nejsou nějaké produkty poškozené, vyfoťte poškozenou položku.

3. Pokud dojde k porušení, informujte nás prosím na e-mailu [email protected]

NB! U všech reklamací poškozeného nebo rozbitého zboží musíte reklamaci uplatnit do jednoho (1) pracovního dne od data doručení. Společnost musí obdržet úplné podrobnosti a popis v písemné podobě s připojenými fotografiemi poškozeného zboží.

Pokud kupující odmítne převzít dodané zboží, které není vadné, musí uhradit náklady na vrácení zboží k nám.
Máte-li jakékoli požadavky nebo připomínky ke službám rozvozu zboží, kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky. Vaše přání určitě zvážíme.

Související produkty

Podobné produkty